Kan ik ook achteraf betalen?

Kan ik ook achteraf betalen?

Je bent hier

Wil je achteraf betalen en woon je in Nederland, België of Duitsland? Dan kun je deze betaalmethode gebruiken. Met Klarna heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling te betalen.

Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?

Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna separaat een factuur via email. Je ontvangt deze pas zodra je bestelling verstuurd is. De factuur betaal je dus uiterlijk 14 dagen nadat je deze hebt ontvangen aan Klarna (in plaats van aan ons). De makkelijkste optie is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kunt deze ook via de online portal op Klarna.nl betalen.

Kredietcheck, of niet?

Zowel Loftlamp.nl als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid echter zou dit met zich mee kunnen nemen dat betalen via Klarna niet lukt. In dat geval adviseren wij om te kiezen voor een van onze andere betaalmethoden.

Je bestelling houden? Of terugsturen?

Is je bestelling niet naar wens? Meldt de retour dan eerst bij ons aan. Stuur je bijvoorbeeld een gedeelte van je bestelling terug dan wordt dat bijgewerkt op de factuur. Download de Klarna app en log in om je retour te regelen. Je kan je betaling dan pauzeren totdat alles geregeld is.

Hoe betaal je aan Klarna?

Nadat je bestelling verzonden is krijg je een melding en heb je 14 dagen de tijd om je factuur te betalen met iDEAL of automatische incasso, door in te loggen op de Klarna app of Klarna.nl.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna €13,50 aanmaningskosten in rekening brengen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?

Neem contact op met Loftlamp.nl wanneer je je nog niet ontvangen bestelling wilt annuleren. Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet?

Je hoeft nog niet te betalen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Het kan betekenen dat de bestelling nog onderweg is met de pakketdienst. Neem daarnaast ook contact op met Klarna’s Customer Service Team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen. Of regel het heel makkelijk in de Klarna app.

Ik wil nog meer informatie over betalen met Klarna

Via Klarna.nl kun je alle informatie over betalen met Klarna vinden die je nodig hebt.

Was this article helpful?
Dislike 0
WhatsApp
Scan de code