Bestelling

Onderwerpen: Bestelling

Je bent hier

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen in onze webshop is heel eenvoudig en kan op de volgende manier:

1: Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
2: Vul tijdens het bestelproces je gegevens in.
3: Kies je gewenste betaalwijze.
4: Controleer en bevestig de bestelling.
5: Doorloop het gewenste afrekenproces.

Kom je er onverhoopt niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik een product aan mijn bestelling toevoegen?

Dit kun je doen door een nieuwe bestelling in onze webshop. Wij zullen deze koppelen aan je huidige bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als deze eenmaal betaald is, stuur ons dan een mailtje met daarin de volgende gegevens:

1: De naam waarop de bestelling is geplaatst.
2: Het ordernummer (deze kun je vinden in de orderbevestiging welke je hebt gekregen na afronding van de bestelling).
3: Omschrijf zo duidelijk mogelijk welke wijziging je wilt doorvoeren.

Waar is mijn orderbevestiging / factuur?

Je ontvangt de orderbevestiging en factuur normaal gesproken direct (maar uiterlijk 24 uur) na het plaatsen van de bestelling. Deze komt binnen op het door jouw opgegeven e-mailadres.

Mocht deze na 24 uur niet zijn ontvangen, controleer dan altijd eerst je spamfolder. Helaas hebben klanten met een Hotmail of Live emailadres een verhoogde kans op het niet ontvangen van een bevestiging. (Wij kunnen hier helaas niets aan veranderen. De spamfilters van Hotmail en Live zijn in onze opinie zeer matig afgesteld).

Mocht je onverhoopt geen orderbevestiging / factuur hebben ontvangen, stuur ons dan een mailtje en wij helpen je graag verder.

Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen.

Oeps… Foutje. Neem contact met ons op per mail en wij gaan meteen voor je aan de slag.

WhatsApp
Scan de code