Klantenservice Loftlamp.nl

Het antwoord op al uw vragen!
Bestellen

Een bestelling plaatsen in onze webshop is heel eenvoudig en kan op de volgende manier:

  1. Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
  2. Vul uw gegevens in.
  3. Kies uw gewenste betaalwijze.
  4. Controleer en bevestig de bestelling.
  5. Het eindbedrag is altijd inclusief 21% BTW.

U ontvangt van ons direct een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.
Mocht u onverhoopt geen orderbevestiging ontvangen, neem dan gelijk contact met ons op via email: info@loftlamp.nl

Bent u professioneel ontwerper, designer of interieur inrichter en koopt u met enige regelmaat op projectbasis verlichting in? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Kortingen op staffelbasis zijn mogelijk.

Gratis verzending

Uiteraard nemen wij graag de verzendkosten voor elke bestelde lamp (uitgezonderd losse bulbjes), voor onze rekening. Wij verzenden uw bestelling via de pakketservice van PostNL of DPD.

Bent u woonachtig in België? Ook dan verzenden wij uw bestelling gratis.

Levertijd

Loftlamp.nl doet er alles aan om een bestelling zo snel mogelijk bij uw thuis te laten bezorgen. Tenzij er geen specifieke levertijd bij een product staat aangegeven, kunt u er vanuit gaan dat wij uw bestelling binnen 2 tot 10 werkdagen bij uw thuis bezorgen. Mocht de levertijd onverhoopt uitlopen, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk bericht van ons. Onze exclusieve lampen worden per bestelling ambachtelijk gemaakt. Hierdoor is de levertijd vaker wat langer, echter u bent dan wel gegarandeerd van een zeer unieke lamp.

Uiteraard zijn wij ons bewust van het feit dat u het bestelde product zo snel mogelijk in huis wilt hebben, daarom streven wij er zo veel mogelijk naar, om een snellere levertijd te garanderen dan hierboven staat weergegeven.

Zichttermijn en retouren

Mocht de door u bestelde lamp, onverhoopt niet naar wens zijn, dan geldt de wettelijke zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld.

Retourneren kan alleen in het geval we het product in de originele verpakking en in nieuwstaat van u terug ontvangen. Reeds geïnstalleerde en achteraf gedemonteerde artikelen, kunnen niet worden geretourneerd, mits is gebleken dat ze na juiste installatie defect geleverd zijn. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is.

Let op: Custom made artikelen kunnen niet geretourneerd worden.

Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Reeds betaalde bedragen, worden binnen 7 dagen aan u terugbetaald.

Voorwaarden voor gratis retourneren zijn (zie ook artikel 12 van onze AGV):

  • Neem contact op met ons via email, ons contactformulier of telefoonnummer over de te volgen stappen m.b.t. retourneren.
  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen als het artikel compleet en onbeschadigd is.
  • In de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.
  • De kosten van een retourzending zijn geheel voor onze rekening. Een retourzending kan bij ieder PostNL servicepunt in Nederland worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten welke u per mail van ons ontvangt. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen, dus dient ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden bij een PostNL servicepunt.