Klantenservice Loftlamp.nl

Het antwoord op al uw vragen!
Bestellen

Een bestelling plaatsen in onze webshop is heel eenvoudig en kan op de volgende manier:

  1. Voeg de artikelen toe aan uw winkelwagen.
  2. Vul uw gegevens in.
  3. Kies uw gewenste betaalwijze.
  4. Controleer en bevestig de bestelling.
  5. Het eindbedrag is altijd inclusief 21% BTW.

U ontvangt van ons direct een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Mocht u onverhoopt geen orderbevestiging ontvangen (Hotmail: controleer eerst spam), neem dan contact met ons op via email: info@loftlamp.nl

Bent u professioneel ontwerper, designer of interieur inrichter en koopt u met enige regelmaat op projectbasis verlichting in? Neem dan contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Kortingen op staffelbasis zijn mogelijk.

Gratis verzending

Uiteraard nemen wij graag de verzendkosten voor elke bestelde lamp voor onze rekening. Wij verzenden uw bestelling via de pakketservice van PostNL of DPD.

Bent u woonachtig in België? Ook dan verzenden wij uw bestelling gratis.

Alle producten die wij verzenden worden rechtstreeks vanuit Nederland verzonden of vanuit een Europese fabrikant. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over onverwachte invoerkosten aan de deur door de koerier.

For all our EU Customers: Although our website is in Dutch language, we are glad to help you with any questions you have. We do ship to all EU countries (for a small shipping fee). Please send us an email and you will receive a quote within hours.

Levertijd

Loftlamp.nl doet er alles aan om een bestelling zo snel mogelijk bij uw thuis te laten bezorgen. Op elke productpagina kunt u een “te verwachten levertijd” vinden. Bedenk wel dat dit een indicatie is en geen harde garantie. Mocht de levertijd onverhoopt uitlopen, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk bericht van ons. Een groot gedeelte van onze exclusieve lampen worden per order vervaardigd. Hierdoor is de levertijd soms wat langer, echter u bent dan wel gegarandeerd van een zeer unieke lamp.

Uiteraard zijn wij ons bewust van het feit dat u het bestelde product zo snel mogelijk in huis wilt hebben, daarom streven wij er zo veel mogelijk naar, om de levertijd waar te maken. Uiteraard zijn wij in dit geval vaak afhankelijk van de productiesnelheid van onze toeleveranciers. Sinds de intrede van Covid-19 ligt deze op een aanzienlijk lager niveau dan we gewend zijn. Ook merken we dat de toevoer van grondstoffen en halffabricaten door de zeer hoge vraag erg langzaam verloopt momenteel. Dit neemt helaas met zich mee dat levertijden soms wat langer kunnen zijn dan voorheen.

Zichttermijn en retouren

Mocht de door u bestelde lamp, onverhoopt niet naar wens zijn, dan geldt de wettelijke zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken en beoordelen, tenzij anders vermeld.

Binnen bovenstaande termijn kan retourneren alleen in het geval we het product in de originele verpakking en in nieuwstaat van u terug ontvangen. Reeds geïnstalleerde en achteraf gedemonteerde artikelen, kunnen niet worden geretourneerd, mits is gebleken dat ze na juiste installatie defect geleverd zijn. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is.

Let op: Custom Made artikelen kunnen nooit geretourneerd worden.

Reeds betaalde bedragen worden na binnenkomst van de retour, binnen 14 dagen aan u terugbetaald.

Voorwaarden voor gratis retourneren zijn (zie ook artikel 12 van onze AGV):

  • Neem contact op met ons over de te volgen stappen m.b.t. retourneren. Dit kan via email, via ons contactformulier of per telefoon.
  • Binnen de zichttermijn van 14 dagen als het artikel compleet en onbeschadigd is.
  • In de – voor zover redelijkerwijs mogelijk – originele staat en fabrieksverpakking.
  • De kosten van een retourzending zijn geheel voor onze rekening. Een retourzending kan bij ieder PostNL servicepunt in Nederland worden afgegeven met de bijbehorende retouretiketten welke u per mail van ons ontvangt. De geldigheid van een retouretiket is 14 dagen. Het pakket dient dus dient ook binnen 14 dagen ingeleverd te worden bij een PostNL servicepunt.
Installatie

Loftlamp.nl raadt u ten zeerste aan om de installatie van de lampen te laten uitvoeren door een gekwalificeerde elektricien of installateur. Veel van onze (grote) lampen dienen namelijk middels montage in elkaar gezet te worden. Mocht u niet zeker zijn van het feit of u de lamp zelf geïnstalleerd krijgt, volg dit advies dan op. Wij staan niet garant voor defecten of andere gebreken, welke gedurende zelf uitgevoerde installatie van de lamp is ontstaan.

Betalen

U kunt uw bestelling op de volgende manieren betalen:

iDEAL:
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethoden van uw eigen bank. Het bedrag zal ook direct bij ons worden bijgeschreven.Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en Loftlamp.nl wordt geïnformeerd dat uw bestelling is betaald.

Onze betaalpartner voor iDEAL is Sisow Payments Innovations. Via hun website wordt u doorgestuurd naar de vertrouwde betaalomgeving. Hier kunt u de bestelling op de welbekende manier ‘online’ betalen. Wanneer de betaling is afgerond ontvangt u een bevestiging per e-mail van uw bestelling

Bancontact / Mister Cash:
Onze Belgische gasten kunnen gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat u daarvoor hoeft aan te melden of speciale software dient te installeren. U rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. In principe wordt uw betaling direct vewerkt. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en Loftlamp.nl wordt geïnformeerd dat uw bestelling is betaald.

Onze betaalpartner voor Bancontact/Mister Cash is Sisow Payments Innovations. Via hun website wordt u doorgestuurd naar de vertrouwde betaalomgeving. Hier kunt u de bestelling op de welbekende manier ‘online’ betalen. Wanneer de betaling is afgerond ontvangt u een bevestiging per e-mail van uw bestelling.

SOFORT Banking:
Bij betaling via SOFORT Banking betaalt u direct en veilig door middel van online bankieren via uw eigen bank. Sofort Banking / DirectEbanking is gecertificeerd door TÜV.

Nederland:
SOFORT Banking wordt ondersteund door ABN AMRO, Fortis Bank, ING, SNS Bank en SNS Regio Bank.

België:
SOFORT Banking wordt ondersteund door 99% van de Belgische banken.

Overige landen:
Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen

Als u kiest voor betalen via SOFORT Banking wordt u doorgeleid naar de beveiligde pagina van SOFORT Banking. U volgt de volgende, beveiligde stappen:

● Kies het land waar u woont.
● Kies uw bank (NL) of controleer of uw bank SOFORT Banking ondersteunt (BE).
● Daadwerkelijke online betaling met de digipas of cardreader van uw bank, met uw eigen PIN of TAN code.

Let op: Om gebruik te kunnen maken van SOFORT Banking, dient uw webbrowser zodanig ingesteld te staan dat deze cookies accepteert.

Als u kiest voor betalen via SOFORT Banking in de onze webshop wordt u doorgeleid naar de SOFORT Banking beveiligde betaalomgeving, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door SOFORT Banking gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en uw bestelling wordt verwerkt.

 

Vooruitbetaling:
Vooruitbetalen betekent dat u, na het invoeren van uw bestelling eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de rekening van Loftlamp.nl. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van uw bank. Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Indien Loftlamp.nl na 7 werkdagen geen betaling heeft ontvangen dan zal de bestelling worden geannuleerd.
Het rekeningnummer van Loftlamp.nl is: IBAN: NL82 INGB 0006 7702 11 | t.n.v. Loftlamp.nl

PayPal:
Neem via email contact op met ons als u met PayPal wilt betalen. Uiteraard is dit wel mogelijk, echter is deze niet gekoppeld aan onze Payment-Provider. De reden hiervoor is dat wij niet achter het doorbelasten van de hoge commissie van PayPal richting onze klanten staan.

Garantie en reparatie

Voor alle producten die u bij Loftlamp.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw product doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Helaas komt het geregeld voor dat producten (zoals glas, lichtbronnen en andere gevoelige onderdelen) beschadigd raken tijdens transport. Schrik hier niet van. Wij zullen er alles aan doen om dit te vervangen wanneer gebleken is dat dit door transport is veroorzaakt. Het is daarom noodzaak om uw product na ontvangst, binnen afzienbare tijd te controleren op deugdelijkheid. Zo kunnen eventuele transportschades verhaald worden bij de vervoerder. Signaleert u schade aan het product, neem dan contact met ons op via email. Het toesturen van foto’s waarop de schade zichtbaar is, is zeer wenselijk.

VRAAG OF OPMERKING?

Heeft u een vraag, opmerking of klacht over een product of onze website? Aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen via onderstaande mogelijkheden. Schriftelijke of online aanvragen proberen wij binnen 24 uur na ontvangst afgehandeld te hebben.