Retourneren

Onderwerpen: Retourneren

Je bent hier

Hoe kan ik een product retourneren en wat zijn de voorwaarden?

Bekijk alle voorwaarden en de mogelijkheid tot aanvraag van een retourlabel via deze pagina.

Mijn lamp is beschadigd binnen gekomen. Moet ik deze retourneren?

Helaas komt het geregeld voor dat producten (zoals glas, lichtbronnen en andere gevoelige onderdelen) beschadigd raken tijdens transport. Schrik hier niet van. Wij zullen er alles aan doen om dit te vervangen wanneer gebleken is dat dit door transport is veroorzaakt, echter dient schade zo spoedig mogelijk na ontvangst van de producten te worden doorgegeven aan ons. Het is daarom noodzaak om je product na ontvangst, binnen 24-48 uur te controleren op deugdelijkheid. Zo kunnen eventuele transportschades verhaald worden bij de vervoerder.

Signaleer je schade aan het product, neem dan contact met ons op via email. Het toesturen van foto’s waarop de schade zichtbaar is, is zeer belangrijk. Ook ontvangen we graag een aantal foto’s van de verpakking (doos) zelf. Zowel binnen als buitenzijde.

Na ontvangst van deze foto’s gaan we meteen aan de slag om een vervangend onderdeel of product te leveren.

WhatsApp
Scan de code