Betaling

Onderwerpen: Betaling

Je bent hier

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?

Bij Loftlamp.nl kun je je bestelling op de volgende manieren veilig betalen:

 

iDEAL:

Met iDEAL kun je vertrouwt, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van de beveiligingsmethoden van jouw eigen bank. Het bedrag zal ook direct bij ons worden bijgeschreven. Tijdens het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Klik vervolgens op de iDEAL-betaalknop en selecteer jouw bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bankomgeving waar de betaalopdracht klaar staat. Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw rekening afgeschreven en Loftlamp.nl wordt geïnformeerd dat jouw bestelling is betaald.

Onze betaalpartner voor iDEAL is Sisow Payment Innovations. Via hun website word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalomgeving. Hier kun je de bestelling op de welbekende manier ‘online’ betalen. Wanneer de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging per e-mail van de bestelling.

 

Bancontact / Mister Cash:

Onze Belgische gasten kunnen gebruik maken van Bancontact/Mister Cash, zonder dat je jezelf hoeft aan te melden of speciale software dient te installeren. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van jouw eigen bank. In principe wordt jouw betaling direct verwerkt. Het bedrag wordt direct van jouw rekening afgeschreven en Loftlamp.nl wordt geïnformeerd dat jouw bestelling is betaald.

Onze betaalpartner voor Bancontact/Mister Cash is Sisow Payment Innovations. Via hun website word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalomgeving. Hier kun je de bestelling op de welbekende manier ‘online’ betalen. Wanneer de betaling is afgerond ontvang je een bevestiging per e-mail van de bestelling.

 

SOFORT Banking:

Bij betaling via SOFORT Banking betaal je direct en veilig door middel van online bankieren via je eigen bank. Sofort Banking / DirectEbanking is gecertificeerd door TÜV.

Als je kiest voor betalen via SOFORT Banking word je doorgeleid naar de beveiligde pagina van SOFORT Banking. Je volgt de volgende, beveiligde stappen:

  • Kies het land waar je woont.
  • Kies jouw bank (NL) of controleer of jouw bank SOFORT Banking ondersteunt (BE).
  • Vervolgens doe je de daadwerkelijke online betaling met de Digipas, Cardreader of app van je bank met je eigen PIN of TAN code.

 

Vooruitbetaling:

Vooruitbetalen betekent dat je, na het invoeren van jouw bestelling eerst het orderbedrag zelf overmaakt op de IBAN van Loftlamp.nl. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren van jouw eigen bank. Vooruitbetalen is veilig en brengt geen extra kosten met zich mee. Houd rekening met één werkdag verwerkingstijd. Indien Loftlamp.nl na 7 werkdagen geen betaling heeft ontvangen dan zal de bestelling worden geannuleerd.

Het IBAN account van Loftlamp.nl is: NL82INGB0006770211 | t.n.v. Loftlamp.nl

 

PayPal:

Neem via email contact op met ons als je met PayPal wil betalen. Uiteraard is dit wel mogelijk, echter is deze niet gekoppeld aan onze Payment-Provider. De reden hiervoor is dat wij niet achter het doorbelasten van de hoge commissies van PayPal richting onze klanten staan.

 

Klarna Achteraf Betalen:

Alle informatie met betrekking tot Klarna Achteraf Betalen, kun je hier vinden.

Kan ik de betaalmethode achteraf wijzigen?

Reeds afgehandelde betalingen kunnen achteraf niet meer worden gewijzigd.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Zodra de bestelling is afgerond, ontvang je per mail een orderbevestiging met in de bijlage een factuur in PDF formaat.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Stuur ons een mailtje met daarin de volgende gegevens:

1: De naam waarop de bestelling is geplaatst.
2: Het ordernummer (deze kun je vinden in de orderbevestiging welke je hebt gekregen na afronding van de bestelling).
3: Het nieuwe factuuradres.

Vervolgens ontvang je van ons binnen 24 uur een aangepaste factuur per mail.

Ik krijg een foutmelding tijdens het afrekenen. Wat moet ik doen?

Als dit al voorkomt, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met een storing bij de bank, of als je de bestelling met je telefoon uitvoert, een netwerkstoring. Ons advies is om het op een later moment nogmaals te proberen. Controleer vooraf eerst online je bankafschrift of de betaling toch niet al gelukt was. Twijfel je, neem dan contact met ons op.

Is betalen op jullie website veilig?

Dit is 100% veilig. Onze website en de web-omgeving van onze betaalprovider is maximaal beveiligd.

Kan ik ook achteraf betalen?

Wil je achteraf betalen en woon je in Nederland, België of Duitsland? Dan kun je deze betaalmethode gebruiken. Met Klarna heb je 14 dagen de tijd om jouw bestelling te betalen.

Hoe werkt achteraf betalen met Klarna?

Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna separaat een factuur via email. Je ontvangt deze pas zodra je bestelling verstuurd is. De factuur betaal je dus uiterlijk 14 dagen nadat je deze hebt ontvangen aan Klarna (in plaats van aan ons). De makkelijkste optie is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kunt deze ook via de online portal op Klarna.nl betalen.

Kredietcheck, of niet?

Zowel Loftlamp.nl als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid echter zou dit met zich mee kunnen nemen dat betalen via Klarna niet lukt. In dat geval adviseren wij om te kiezen voor een van onze andere betaalmethoden.

Je bestelling houden? Of terugsturen?

Is je bestelling niet naar wens? Meldt de retour dan eerst bij ons aan. Stuur je bijvoorbeeld een gedeelte van je bestelling terug dan wordt dat bijgewerkt op de factuur. Download de Klarna app en log in om je retour te regelen. Je kan je betaling dan pauzeren totdat alles geregeld is.

Hoe betaal je aan Klarna?

Nadat je bestelling verzonden is krijg je een melding en heb je 14 dagen de tijd om je factuur te betalen met iDEAL of automatische incasso, door in te loggen op de Klarna app of Klarna.nl.

Wat gebeurt er als ik te laat betaal?

Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna €13,50 aanmaningskosten in rekening brengen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?

Neem contact op met Loftlamp.nl wanneer je je nog niet ontvangen bestelling wilt annuleren. Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 14 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet?

Je hoeft nog niet te betalen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Het kan betekenen dat de bestelling nog onderweg is met de pakketdienst. Neem daarnaast ook contact op met Klarna’s Customer Service Team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen. Of regel het heel makkelijk in de Klarna app.

Ik wil nog meer informatie over betalen met Klarna

Via Klarna.nl kun je alle informatie over betalen met Klarna vinden die je nodig hebt.

Hoe vindt een terugbetaling plaats?

Alle terugbetalingen worden gedaan via de betaalmethode waarmee je ons hebt betaald.

Voorbeeld: Als je met iDEAL hebt betaald, dan ontvang je het bedrag terug op de IBAN waarmee je ons hebt betaald.

Waarom kan ik tijdens het afrekenen niet met PayPal betalen?

Standaard hebben wij deze betaaloptie uit staan. Dit i.v.m. de hoge commissies welke onze betaalprovider doorbelast als je met PayPal wil betalen.

Uiteraard kun je wel met PayPal betalen. Stuur ons dan even een mailtje met jouw bestelling, de verzendgegevens en jouw PayPal betaaladres. Wij sturen je dan een PayPal betaalverzoek per mail.

Ik heb een hele grote bestelling voor jullie. Kan ik korting krijgen?

Wie niet waagt, wie niet wint… Stuur ons gerust een email met je bestellijst. Wij zullen dit serieus beoordelen en komen dan met een passend aanbod.

Let op: Alleen serieuze aanvragen worden behandeld.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Dit kan gedurende het bestelproces. In de winkelwagen kun je deze invoeren in het veld “Couponcode”. Klik vervolgens op de knop “Waardebon toepassen”. De korting wordt automatisch verrekend.

Ik heb op een andere website een kortingscode van jullie gezien. Hoe zit dat?

Wij adverteren nooit op andere websites met kortingscodes. De websites waar je deze kortingscodes voorbij ziet komen, kun je beschouwen als “spam” websites. Ze verzamelen ongevraagd gegevens van allerhande webshops en hangen er een zogenaamde kortingscode aan die niet bestaat. Ons advies is: Niet meer bezoeken dit soort websites…

Als wij korting verstrekken, dan kun je dat vinden op onze eigen website.