Levering / Verzending

Onderwerpen: Levering / Verzending

Je bent hier
  • Home
  • Levering / Verzending

Huidige leveringsvertraging

Het zal je niet ontgaan zijn dat er momenteel globale problemen ontstaan zijn rondom de beschikbaarheid van vele materialen die nodig zijn voor het produceren van componenten en producten. Enkele materialen zijn dermate schaars op dit moment, dat dit zijn uitwerking heeft op de levertijden van diversen componenten die gebruikt worden in veel van de lampen welke wij leveren.

Helaas merken wij sinds enige tijd dat deze situatie niet veranderd en waarschijnlijk in de komende maanden nog niet zal gaan veranderen. Wij staan dagelijks in nauw contact met onze leveranciers en fabrikanten om eventuele wijzigingen ten aanzien van materiaalleveringen zo snel mogelijk inzichtelijk te hebben en, waar mogelijk, alternatieven te overwegen.

Wij doen ons uiterste best om jouw order zo snel mogelijk uit te leveren. Maar gezien bovengenoemde ontwikkelingen vragen wij jou om rekening te houden met een langere levertijd. Helaas kunnen wij niet altijd voorkomen dat er een leververtraging ontstaat. Zoals te lezen is, kan de oorzaak van de vertraging niet door ons worden beïnvloedt.

Wij vragen hiervoor jouw begrip. Bij voorbaat dank.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij leveren gratis binnen Nederland en Belgie. Voor de rest van Europa worden verzendkosten berekend op basis van verzendgegevens.

Waar kan ik de levertijd vinden?

Op de productpagina (onder de prijs) kun je de te verwachten levertijd vinden. Let op: Hieraan kunnen geen garanties worden gegeven. Mocht de te verwachten levertijd gedurende het orderproces onverhoopt flink afwijken, dan nemen wij contact met je op.

Met welke koeriersdienst worden de pakketten bezorgd?

In de meeste gevallen met PostNL of DPD. Grotere pakketten worden ook wel eens met DHL verstuurd.

Waar is mijn pakket?

Zodra het pakket is verstuurd, ontvang je een track en trace link in je mailbox om het pakket te volgen. Heb je deze niet ontvangen, kijk dan eerst in je spamfolder.

Kan ik de levering van mijn pakket versnellen als ik meer betaal?

Helaas is dat geen optie. Wij behandelen elke order met dezelfde prioriteit.

Mijn lamp is beschadigd binnen gekomen. Wat moet ik doen?

Helaas komt het geregeld voor dat producten (zoals glas, lichtbronnen en andere gevoelige onderdelen) beschadigd raken tijdens transport. Schrik hier niet van. Wij zullen er alles aan doen om dit te vervangen wanneer gebleken is dat dit door transport is veroorzaakt.

Het is daarom noodzaak om je product na ontvangst, binnen 24-48 uur te controleren op deugdelijkheid. Zo kunnen eventuele transportschades verhaald worden bij de vervoerder. Signaleer je schade aan het product, neem dan contact met ons op via email. Het toesturen van foto’s waarop de schade zichtbaar is, is zeer wenselijk. Tevens gaan we dan meteen aan de slag om een vervangend onderdeel of product te leveren.

Hoe kan ik mijn afleveradres wijzigen?

Stuur ons een mailtje met daarin de volgende gegevens:

1: De naam waarop de bestelling is geplaatst.
2: Het ordernummer (deze kun je vinden in de orderbevestiging welke je hebt gekregen na afronding van de bestelling).
3: Het nieuwe afleveradres.

Vervolgens passen wij het afleveradres hier intern aan.